Podsumowanie 2015 roku i plany czytelnicze na najbliższy rok

Za kilka dni skończy się rok 2015 a zacznie 2016 a więc czas na…czytelnicze podsumowanie roku! Ten post piszę na całkowitym spontanie więc nie mam przygotowanych żadnych pozycji i tylko ogólnie chciałam popaplać o tym jaki był ten rok 2015.  Ten rok nie był zły ale i nie najlepszy pod względem czytelniczym głównie ze względu na to, że dużo działo się w moim życiu w tym roku i nie miałam zbyt dużo czasu na czytanie. Gdybym jednak musiała powiedzieć ile książek przeczytałam to będzie to plus minus 30. I wiem, że to dla niektórych może być mało ale mówi się trudno !

Skoro zaczyna sie nowy rok czas też na wyzwania książkowe, które mam nadzieję spełnić:
-52 książki
-Czytam polskich autorów(12 polskich książek)
-Wyczytuję domowe zapasy książek
Trochę tych książek się nazbiera ale będę miała okazję przeczytac to co mi się zalega na półkach i to co jeszcze do mnie idzie pocztą!
A ja zaczynam dziś „Cień Wiatru”-Carlosa Ruiza Zafona.

Wszystkiego najlepszego , udanego Sylwestra i szczęśliwego nowego roku wszystkim molom książkowym ! 🙂

2 thoughts on “Podsumowanie 2015 roku i plany czytelnicze na najbliższy rok

Skomentuj

